Andning – rena medicinen

Young woman arms outstretched by the lake embracing life

Hur vi andas påverkar nervsystemet och kroppens stressrespons direkt.

Ett långt djupt andetag är därför bland det mest effektiva sättet att omedelbart ta kontroll över stressen, slappna av och lugna sinnet.

Lär dig andas fullständiga andetag och andningstekniker för att hantera stresskänslor, minska inflammation, rensa ut och ge utrymme för det du vill ha mer av.

Tid: 12 mars, kl 9.00-13.00
Plats: Humlgårdsgatan 8
Anmälan marie@sjalikropp.se
Varmt välkommen till en halvdag med många avslappnade och energigivande andetag.
Marie

Published by

Marie Androv

Mindfulnesslärare under utbildning för Jack Kornfield och Tara Brach vid The Awareness Training Institute och UC Berkeley’s Greater Good Science Center. MediYoga terapeut och lärare med minfulnesskompetens vid MediYoga Institutet. Ayurvedisk hälso- och livsstilscoach utbildad i Sverige, Indien och USA. Fördjupning i medveten andning och andningstekniker, pranayama. Certifierad FaRledare-fysisk aktivitet på recept. Läs mer om min bakgrund och erfarenheter

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s